Pro výzkum nákupního chování a mapování "customer journey" využíváme:

Asistované nákupy
Asistované nákupy kombinované s hloubkovými rozhovory často používáme jako úvodní výzkum v oblasti nákupního chování. Umožňují získat vhledy do rozhodovacího procesu ve zkoumané kategorii a pomáhají mapovat „customer journey“, tj. postup, kde a jak dochází k úvodnímu výběru značky (před nákupem vs. spontánně v průběhu nákupu) a jak je samotný nákup dále ovlivněn situací v místě prodeje (role akcí, obalů, aktivit konkurence).

Mobile Blitz
Mobile Blitz výzkumy přes mobilní telefony umožňují získat okamžitou reakci z místa nákupu a zmapovat, kde a proč si zákazník vybraný výrobek nakoupil. Díky faktu, že každý z nás má mobilní telefon neustále u sebe, je možné v rámci výstupu sesbírat množství fotografií z místa prodeje (vystavení na regále, promo akce, které stimulovaly nákup) a získat tak v krátkém čase velké množství informací z různých míst republiky.

Kvantitativní shelf test
Kvantitativní shelf test umožňuje změřit, jaké budou preference výrobku při vystavení na regále vedle konkurence a při různých úrovních ceny. Odpovídá na otázky jako např. „Je váš výrobek jasně rozpoznatelný na regále mezi konkurencí?“ nebo „Při jaké ceně se bude váš výrobek nejvíce prodávat?“ Díky on-line sběru dat na velkém vzorku zákazníků dokáže změřit reakce i na několik obalů či velikostí výrobku a pomůže vám zvolit si tu správnou cenovou i produktovou strategii.

„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy
„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873
„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “
Daniel Horák
CEO Dr. Max
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group
„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP
„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy
„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873
„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “
Daniel Horák
CEO Dr. Max
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group
„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP
„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“