Božkov Speciál: zrod nové kategorie tuzemáků
Zadání
Oživení trhu tuzemáků a vytvoření nové kategorie „tuzemáků zítřka“, která by oslovila i mladé konzumenty ve věku 18-30 let a spotřebitele, kteří oceňují zajímavou chuť ve věku nad 35 let.
Řešení
Do tohoto exploračně výzkumného projektu jsme zapojili nejen současné a potenciální spotřebitele, ale i interní tým klienta a zástupce jeho agentur. Prostřednictvím online bulletin boardu a dotazování brand lovers z Facebooku jsme zmapovali současné vnímání a používání tuzemáků. Identifikovali jsme a na workshopech následně rozvinuli nejslibnější směry po koncepční i produktové stránce a kvantitativně ověřili jejich potenciál. Výsledkem byl Božkov – Speciál kávový, jedna z nejvydařenějších inovací z hlediska vnímání, profitability i prodejních výsledků (ačkoli byl na trh uveden v době prohibice 2012) a později i další příchutě Speciálů vč. Bílého. Kromě produktů jsme pomáhali dalšímu růstu rodiny Speciálů také z hlediska designu a komunikace.
Pokud chcete vědět více o výzkumu rychloobrátkového zboží a tvorbě inovativních nápadů na nové výrobky nebo služby, kontaktujte Petru Víškovou a to na tel: +420 731 102 333, případně e-mailem: viskova@confess.cz.