Dále posilujeme kvantitativní oddělení – nově ho povede Kristina Hanušová

Dále posilujeme kvantitativní oddělení – nově ho povede Kristina Hanušová

Jsme moc rádi, že můžeme přivítat ve vedení našeho rostoucího kvantitativního oddělení Kristinu Hanušovou, která s účinností od 3.6. nastoupila na pozici Quantitative Research Director.

Kristina povede 8 členný tým konzultantů a analytiků. Díky 20 letům zkušeností v oboru věříme, že naše kvantitativní oddělení dále posune a pomůže nám nabídnout klientům nové kvantitativní metodiky a produkty.

Kristina pracovala od roku 1998 ve společnosti TNS Factum (dnes PPM Factum), mezi lety 2009 – 2019 pak ve společnosti GfK, kde byla postupně zodpovědná za vedení týmu projektových managerů, vedení oddělení výzkumů v oblasti finance, telco, utility a automotive a naposledy vedla sektor zaměřený na výzkum značky a reklamy.

Během své kariéry získala bohaté zkušenosti se širokou škálou typů kvantitativních výzkumů a vedením jak lokálních tak mezinárodních výzkumů a velkých trackingových studií. V posledním období se podílela zejména na výzkumech krátkodobé i dlouhodobé spokojenosti, uživatelského a nákupního chování a trackingových studiích zaměřených na sledování zdraví značek či měření reklam na lokální i regionální úrovni.

Kristina převzala vedení kvantitativního týmu od Magdaleny Novákové. Ta i nadále zůstává jeho členkou, za což jsme moc rádi. Magdalena se bude dále podílet na vedení klíčových zákazníků z oblasti dětské výživy a farmacie a k tomu se věnovat svým 4 dětem, za což jí skládáme velikou poklonu.